menu
Medisch Ondernemen
lid worden inloggen
22 maart 2018

Betere marketing door fysiotherapeuten met PROSPECT-model

‘Kleine fysiotherapiepraktijken’ hebben moeite om de omzet op peil te houden, bleek uit een trendanalyse van de Rabobank in 2016. Door een betere marketingaanpak kunnen fysiotherapeuten meer behandelingen doen, ook bij onverzekerde patiënten. Het PROSPECT-model, een mix van twee bekende marketingmodellen, lijkt zinvol te zijn in de fysiotherapiepraktijk.
Betere marketing door fysiotherapeuten met PROSPECT-model
Passende evidence based zorg ‘verkopen’ die patientcentered is, staat nog in de kinderschoenen. Veel fysiotherapeuten zijn weliswaar opgeleid als zorgprofessional, maar zijn beperkt ontwikkeld in commercieel en ondernemend handelen. Zij hebben behoefte aan een ma
 



Je moet lid zijn om dit artikel verder te lezen. Klik hier om in te loggen.

Nog geen lid? Bekijk hier de voordelen en meld je aan toegang te krijgen tot alle artikelen.
BronnenbijartikelPROSPECT-model
Log in
voor download
BeeldPROSPECT-model
Log in
voor download
Geplaatst door: Janneke Olthof Janneke Olthof
Redactie

Lees meer over:
Fysiotherapie Marketing
Gerelateerde artikelen